środa, 18 kwietnia 2018

intensywny czas i podaj dalej

"Zdolna jestem niesłychanie,
Najpiękniejsze mam ubranie,
Moja buzia tryska zdrowiem,
Jak coś powiem, to już powiem,
Jak odpowiem, to roztropnie,
Witajcie  Taki  mnie  wierszyk Brzechwy  przyszedł do głowy . Bo ja to jestem "zdolna niesłychanie "
A więc po świętach zabrałam się za wir pracy. Układałam zdjęcia do kroniki wywołane . Układałam je spotkaniami by potem po kolei spotkania wkleić. Jakie zdjęcie do jakiego spotkania jest to miej więcej wiedziałam. Jak nie miałam pewności to zerkałam na naszego fejsa bo tam są . Jak chcecie zobaczyć lub polubić naszą stronę oto ona  https://www.facebook.com/TPGwOlsztynie/
Patrzę tam a ja zapomniałam wywołać zdjęcia z wycieczki  która była   na początku  roku. Ufff na szczęście mamy takie zaległości w kronice że jeszcze do tego nie doszliśmy. Zostawię kilka stron na wycieczkę i robimy dalej. . Drugi raz ujawniłam swoje  "zdolności" u siostry w pracy . Szwagier ma biuro rachunkowe i pracuje w nim siostra siostrzeniec . Biuro maja niedaleko naszego bloki to jak coś to zachodzimy tam . . Robili porządki w papierach i dużo do zniszczenia mieli więc siostra  mówi chcesz pomoc. Tak wiec  w tygodniu po świętach poszłam i niszczyłam dokumenty . tak niszczyłam ze zniszczyłam niszczarkę. TAKA JESTEM ZDOLNA . UUUFFFFFFFFFFFFFF     Szwagier  naprawił więc jeszcze kiedyś wpadnę  ją zniszczyć. Kolejny tydzień też miałam intensywny . W poniedziałek byłam  na mieście i u Usznej bo coś aparat szwankuję i gorzej słyszę . Naprawiła mi ale stwierdziła że mam zatykane uszy wiec  jeszcze  raz będę u niej . Jak wracałam to byłam taka szczęśliwa   że  słyszę. Nawet za bardzo słyszałam aż musiałam się z ciszyć bo mi przeszkadzał  hałas w autobusie .Zrobiłam też zdjęcia do dowodu i  w środę znowu na miasto poszłyśmy po sklepach i z dowód wyrobić.We wtorek  i piątek miałam spacerki na pocztę. Tydzień też był prezentowy. Dostałam muszelki o których opowiem innym razem . W sobotę na spotkaniu klubowym o którym już pisałam dostałam kolejne słoiczki po jogurtach. Czas  zacząć coś z nich robić. No i dostałam przesyłkę z podaj dalej od Lidzi Czarnej damy z http://misiowyzakatek.blogspot.com/ 
Dziękuje za prezenty Teraz moja kolej . Dwie osoby zapraszam do zabawy chętne osoby którym wyśle prezenty a one potem będą zabawę  kontynuować u siebie 




9 komentarzy:

  1. No to świetnie się spisałaś jako pomocnik biurowy :)
    Prezenciki dostałaś śliczne, a słoiczki na pewno dostaną piękne nowe życie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, zdolna z Ciebie kobietka. Nawet niszczarkę zniszczyłaś:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Niszczarki też się niszczą , więc to nie jest na pewno Twoja wina, Prezenty ładne dostałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Intensywny tydzień miałaś Basiu. Super prezenciki trafiły do Ciebie, do tego jeszcze słoiczki do ozdobienia - będzie się działo.:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Przepiękna Karteczka , A Koszyczek Jest Śliczny - Pozdrawiam Cieplutko
    ผ่านเว็บ B2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu widzę że masz pełen wachlarz zdolności.
    Bardzo ładne upominki dostałaś od Lidzi.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. No pewnie, że zdolna jesteś niesłychanie !!! :-)))

    OdpowiedzUsuń