czwartek, 19 kwietnia 2018

Wielkanocne kartkowanie przez caly rok

Witajcie .Cieszę zie że Magda z http://www.pasje-magos.pl/2018/04/wielkanocne-kartkowanie-wytyczne.html
Wymyśliła kartkowanie  wielkanocne . Mimo że kartek miałam sporo  to jednak dużo ich wysłałam i  zostały mi chyba tylko dwie . Czas zabrać się za produkcję następnych . W tym miesiącu temat to koszyczek wielkanocny . Dostałam od   kiedyś kogoś takie fajne   wykrojnikowe koszyczki .Niebieściutki teraz wykorzystałam i powstała  taka  oto  paseczkowo niebieska karteczka


6 komentarzy:

  1. Basiu! Przepiękna Karteczka , A Koszyczek Jest Śliczny - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka Basiu. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka a koszyczek to widzę jeszcze z moich prezentów :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka Basieńko. Faktycznie, u Ciebie święta mogłyby trwać cały rok

    OdpowiedzUsuń