sobota, 21 kwietnia 2018

Kilka intensywnych dni paczuszka i historia pewnego zdjecia

Witajcie .W tym tygodniu  miałam kilka intensywnych dni . W środę spotkałam się z Karolinką . Ona mieszka w Warszawie i czasami    z dziećmi tu do rodziców przyjeżdża i wtedy spotyka się ze znajomymi . Ostatnio widziałam się z nią w styczniu . Idąc do niej obfociłam  takie wiosenne  drzewo . Potem jeszcze  była sesja zdjęciowa kota jej rodziców . Bardzo miło spędziłam z nią czas. Będąc u niej zadzwonił kurier  uuff jak dobrze że byli sąsiedzi i wzięli paczkę. Super paczka była  od Ani  http://wkolorowymswiecie.blogspot.com/     Ania przysłała kieliszki na żelowe świeczki . Dziękuję  bardzo  Aniu       .W czwartek miałyśmy dzień zakupowy .Nigdy  nie byłam tyle razy w spożywczym  jednego dnia .Byłyśmy aż trzy razy . Mama robiła większe zakupy między innymi  z myślą o domku nad jeziorem . Jechała tam samochodem to cięższe rzeczy jak mąka czy cukier itp kupiła by autobusem tego nie wozić. Zrobiłyśmy jedne ciężkie zakupy . Zaniosłyśmy do domu i z powrotem do drugiego sklepu . Dobrze że sklepy mamy blisko .Wieczorem poszłyśmy na msze bo to była msza w 10 rocznice śmierci taty . Jak ten czas  leci to już 10 lat jak tata nie żyje . Wracając przechodziłyśmy kolo spożywczego i  znowu zaszłyśmy. Skoro mamy lekko to  jeszcze picie i inne rzeczy wzięłyśmy . I tak  trzy razy byłam w sklepie .W piątek byłam u usznej . Wypłukała  mi uszy i zbadała  słuch  .Stwierdziła że  dobrze by było zmienić aparat bo mam go już bardzo długo .Tak więc będę musiała wyłożyć ponad  2 tysiące jak nie więcej . To się okaże jak będę dobierać aparat .A teraz historia ostatniego zdjęcia . Wiosna się bujneła i drzewa kwitną to mi się tak przypomniało  Z koleżanką prawie 30 lat temu byłam na jakimś wyjeździe . Chodziłyśmy na spacerki nad morze i prawie codziennie przechodziłyśmy obok takiego ukwieconego drzewka  . W  końcu poprosiłam ją by mi zrobiła zdjęcie  . Następnego dnia idziemy .... a drzewko jest brzydkie przekwitnięte .Takie to miałam szczęście że zdążyłam sobie zrobić zdjęcie







7 komentarzy:

  1. Tej wiosny drzewa są oblepione kwiatami. Prawdopodobnie to mirabelka tak cudnie kwitnie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie udało Ci się uchwycić kwitnienie drzewa. Basiu nie dało by rady załatwić jakiejś refundacji do aparatu np. z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie? Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Intensywny miałaś ten czas, Piękne są drzewa tak okwiecone, Za uwielbiam Wiosnę - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie słonko u Ciebie świeci :) Trzxymam kciuki żeby wpadł Ci jakiś dobry pomysł z aparatem :) zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, żyjesz pełną parą - super.
    Piękne to ostatnie zdjęcie.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, myślę tak jak Lenka, że powinnaś zapytać w PCPR/MOPS czy nie należy Ci się dofinansowanie do tego aparatu. W końcu nie kupujesz co rok nowego, tylko raz na jakiś czas. Przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają kwitnące drzewa :) Na tym ostatnim zdjęciu, to bardzo pasujecie do siebie kolorystycznie :)
    Bardzo się cieszę, że wszystko dojechało w całości :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń