sobota, 28 kwietnia 2018

Paczuszka od Krysi

Witajcie . W czwartek rano poszłam oddać krew do badania.Z pobraniem krwi u mnie czasami są problemy bo żyły  male i nie widać ich. Kiedyś to mi się kilka razy wkłuwała aż coś poleciało . Prawie pół godziny tam byłam . Teraz  było lepiej ale wierciła tą igle w róże kierunki by krew poszła . dało się przeżyć ale to nic przyjemnego nie było .Siniaka teraz mam wielkiego .Wracając wyjęłam ze skrzynki  jak by na  pocieszenie  niespodziewaną przesyłkę od Krysi http://wmoimkaciku.blogspot.com/
Zobaczcie jakie wspaniałości  dostałam. Mniam pyszności , papiery  i  inne przydaśki . Oraz  koperty do mojej kolekcji Będę się nimi chwalić kilka wtorków . Bardzo ci Krysiu za te wspaniałości dziękuję .

 A tu kila zdjęć z piątkowego spaceru


9 komentarzy:

  1. Wspaniałości od Krysi.:) Spacer udany, piękna wiosna, ślicznie wyglądasz Basiu na tle forsycji. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia i życzę udanego odpoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała paczuszka :) Krysia ma wielkie serducho :) Basiu, dziękuję za kartkę z pomarańczami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu Krysia ma wielkie serce 💗 i piękne niespodzianki wysyła .
    Pięknie wyglądasz na tle kwitnącej forsycji.
    Pozdrawiam serdecznie 😊 Basiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezencik Basiu. A co do pobrania krwi, to wiem o czym mówisz, bo mam dokładnie tak samo. Nieraz po kilka razy mi się wbijają, a potem jeszcze gmerają to igłą w ręce, żeby w końcu ta krew mi spuścić :) Ale tak jak mówisz idzie przeżyć, mnie to nie rusza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała paczuszka. Pięknie wyglądasz na tle żółtych forsycji.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, Ty moja bidulko. Wiem o czym piszesz bo i u mnie pobranie krwi jest drogą przez mękę. Mam nadzieję, że siniak szybko zejdzie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście paczuszka od Krysi jest wspaniała i pewnie trochę osłodziła Ci ten ból.

      Usuń
  7. Basiu! Współczuje Ci, Bo znam ten Ból, Zdjęcia śliczne i Pięknie wyszłaś przy tych forsycjach - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, pięknie Cie Krysia obdarowała.
    Jakie ładne wiosenne zdjęcia!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń