środa, 26 września 2018

kolorowy zawrót głowy

Witajcie Bawiąc się z wami w różne kartkowania poznaje inne techniki i nazwy . Nawet nie wiedziałam ze bazgrołki tak się nazywają doodling.Podobną  karteczkę już też dla Ewy zrobiłam. Siostra dala mi gazetkę z wzorami do malowania na szkle .Już jej nie potrzebna bo dzieci wyrosły. Ja zamiast szukać kolorowanek w necie  drukuje sobie z tej gazetki .Moje bazgrołki to faktycznie bazgrołki a nie takie ładne jak wasze wiec  nie wiem czy Ewa uzna taką karteczkę


7 komentarzy:

  1. Fajna karteczka, a bazgrołki bardzo do niej pasują :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, piękna kartka i bardzo do niej pasują bazgrołki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzedniczki mają rację, twoje bazgrołki idealnie do tych jajek pasują! Jesteś Vipem :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, Twoje bazgrołki na jajeczkach świetnie się wpasowały. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Wspaniałe bazgrołki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń