środa, 12 września 2018

Masa papierowa

Witajcie . Kupiłam kiedyś na bazarku na FB masę papierową w proszku . Rozrobiłam ja zadowolona że coś zrobię iiiii zapomniałam o niej . Niestety masa się zepsuła .No ale co za problem samemu zrobić . W końcu gazet w domu pełno .Rozdrobniłam gazety i zalałam wrzątkiem i tak zostawiłam  na kilka godzin . Potem niestety nie mając blendera  rozdrabniałam papier rękoma .Wyciskałam wyciskałam z wody ale ciężko było . Niestety masa była zbyt mokra i przez to że nie blendowana zbyt grudkowata. Porobiłam wiec tylko kuleczki koraliki . powiedzmy ze to kuleczki . Potem je pomalowałam i takie korale powstały .Za dużo pracy jest z robieniem masy papierowej a  szkoda bo gazet sporo mam. .trzymam na koszyki ale mało koszyczków robię wiec myślałam ze tak je wykorzystam  Ale to nic nalazłam kolejną masę plastyczną i o niej wam napisze następnym razem  .














5 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa, co powstanie z tej masy, Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu!
    Bardzo pomysłowe i piękne korale.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno temu coś robiłem z takiej masy. Chyba chodziło o oklejenie nadmuchanego balona, potem się go przebijało i zostawała taka skorupka w jego kształcie. Ale to chyba czasy szkolne, a może i przedszkolne. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu! Pięknie Ci Wyszły te kuleczki ładnie się prezentują - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio taką masę robiłam z dzieckiem w szkole i lepiliśmy anioła :)
    Koraliki wyglądają bardzo fajnie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń