sobota, 8 września 2018

Koszyczki z papierowej wikliny i bransoletki z koralików

Witajcie . latem sporo jest w telewizji różnych koncertów festiwali. Miło się tak siedzi i ogląda. Ostatnio napisałam że ażurowe prace zrobiłam oglądając jakiś koncert . Oto kilka prac koszyków i bransoletek które również zrobiłam oglądając  w telewizji  koncerty . Pierwszy koszyk zrobiłam dla siebie bo potrzebowałam a potem się okazało ze gdzie.schowany jakiś miałam .No ale tamten już  troszkę zniszczony jest . Dwa kolejne to taki komplet pojemnik na długopisy i koszyczek .Zrobiłam go z myślą  że komuś dam .Nawlekłam też takie dwie male  bransoletki .

3 komentarze:

  1. Basiu! Super koszyczki, A bransoletki są urocze. Ja też lubię coś robić przy muzyce - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, fajne koszyczki i urocze bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowicie spędzasz czas przed telewizorem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń