piątek, 14 września 2018

Spotkanie w klubie motocyklistów








Witajcie . W foto zabawie u Lidzi jak była literka M to dałam zdjęcie motocykla . Napisałam też ze





siedzieć to siedziałam  na jakimś.Jechać to tylko jako małe dziecko jechałam siedząc  miedzy dorosłymi . Ostatnio miałam okazję się przejechać motocyklem .W środę z moim klubem wybraliśmy się do klubu motocyklistów . fajny wystój mają .Motocykle w środku . Stołki przy barze z koła i siodełka Nasz wolontariusz jest w tym klubie wiec zorganizował nam spotkanie . Można było popatrzeć ,podotykać i posiedzieć na motocyklu . Największą frajdą była  jazda . Może nie polubię jazdy ale mogę już powiedzieć że jechałam na motocyklu .Bardzo fajne pomysł i fajne spotkanko było .

6 komentarzy:

  1. Wspaniały wystrój i super wolontariusz, oby więcej takich ludzi z pasją. Bardzo ładną masz bluzeczkę Basiu. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Bardzo Fajne Przeżycie miałaś,Przejechać się takim Motorem to sama przyjemność, Klub mają świetnie urządzony, A w kasku Bardzo ładnie wyglądałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałem się jeszcze z takimi wnętrzami. Ciekawe miejsce według mnie. To samo jest z jazdą na motocyklu, nie wiem jak to jest, bo nie miałem okazji. Ba nawet nie miałem okazji jechać skuterem. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie - Ty o motocyklach a ja o rowerach piszę.
    Ale fajie wyglądasz na motocyklu.
    Pozdrawiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne miejsce i ciekawe spotkanko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń