poniedziałek, 28 stycznia 2019

Breloczki z zimnej porcelany

Witajcie Oto kolejne breloczki z zimnej porcelany . Takie dla  mężczyzn . Wszystkie wymyśliłam i ulepiłam . Fajka dla szwagra. Kajak dla kolego co lubi spływy . Siekiera dla niewidomego który sam drzewo rąbie . Powstały dwa samochody z jednego wcale nie jestem zadowolona z czerwonego nijak nie chciał mi wyjść . Instrumenty klawiszowe też mi nie wyszły Są dwa niedoróbki jakby prostokąty.Jest piłka nożna . Na koniec czarne  pieski i dziwoląg bo na czarno  miałam zabarwianą  a już pomysłu nie miałam Prawie wszystkie rozdałam na naszej klubowej wigilii.




6 komentarzy:

  1. Basiu świetne prace zrobiłąś :)kajak wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne breloczki, Basiu. Piłka podoba mi się najbardziej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe :) I dla każdego coś miłego :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kajak jest the best. Czy nie urwą się wiosła od noszenia w kieszeni? Nie znam się zupełnie na zimnej porcelanie.

    OdpowiedzUsuń