niedziela, 13 stycznia 2019

Pudełko i świeczniki ze słoików spotkanko rodzinne

Witajcie . Oto takie pudełko oklejone tapetą i troszkę ozdobione . A co w pudełku???  .Moje świeczniki ze słoików . Stęskniłyście się za  słoiczkowymi świecznikami Ha ha Ale ale jak widzicie te są całkiem inne . Będąc na jarmarku jakubowym zobaczyłam takie fajne świeczniki . Nawet nie próbowałam ich zrobić bo pani powiedziała że specjalne słoiczki kupuje i te małe w środku też . W jednym    ciucholandzie czyli w ciuszkach na wagę  mają różne inne rzeczy . Kupiłam tam malutkie szklane pojemniczki z myślą że zrobię moje świeczniki na podgrzewacze .miałam większy słoik patrze a one całkiem ładnie na nim wiszą . Znalazłam drugi i zrobiłam takie oto świeczniki . Czyli słoik w środku kwiatki i mały pojemniczek świeczkę. Jeden trochę głębiej wszedł. tamte były ładne moje to takie podróbki. taki prezent dałam  mamie na urodziny .

moje



podpatrzone
Moja siostra śpiewa w parafialnym chórze . W tym roku w styczniu mają 10 lecie .Siostra pomyślała ze można trochę połączyć dwie uroczystości Czyli mamy 80 lat i jubileusz chóru . Normalnie  by zamówić msze to z pół roku wcześniej trzeba ale ze ona w chórze  śpiewa i jest jubileusz to udało jej się ubłagać proboszcza by jeszcze dopisał .Mama urodziny ma 12  a jubileusz i koncert przed mszą 13 stycznia Plakat na koncert robił jej syn  bo w chórze nie mieli pomysłu. Wiec ona z synem wymyślili plakat Koncert kolęd piękny Msza  piekna bo chór śpiewał i wspaniała oprawa była Po mszy rodzinie spotkanko u siostry







siostra ta pierwsza od lewej siwa  a my mamą też na zdjęcie się załapałyśmy https://olsztyn.gosc.pl/doc/5283145.Nie-tylko-spiewamy


6 komentarzy:

  1. Witaj Basiu! Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamy z okazji urodzin.
    A te świeczniki ślicznie Ci wyszły:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, świeczniki prześliczne.
    Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat dla Mamy. Super zdjęcia Basiu, a świeczniczki jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty i zacne uroczystości :) Wszystkiego najlepszego dla mamy i gratulacje pięknego jubileuszu dla siostry :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basieńko, piękne są Twoje świeczniczki.
    Wszystkiego najlepszego dla Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe świeczniki Basiu.:) Dużo zdrowia i wszelkiego dobra dla Twojej mamy.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń