czwartek, 10 stycznia 2019

Kartki z resztek



Witajcie . Oto kolejne zeszłoroczne kartki  . Robiłam je na szybko czyli co pod rękę wpadło z resztek to przyklejałam No i mi wyszły takie koszmarki . Zwłaszcza te z moimi okropnymi kwiatkami .Wiem że w grudniu potrzebuje sporo kartek  dla naszych wolontariuszy . Już wcześniej  sporo kartek mam zrobionych . Jednak zawsze się okazuje że na wigilii klubowej wolontariuszy będzie więcej i muszę na szybko sporo dorobić . W tym roku mam zamiar mieć baardzo duży zapas karteczek  by mię nic nie zaskoczyło

5 komentarzy:

  1. Basiu ja bym powiedziała, że wyszedł Tobie, wspaniały artystyczny kolaż :). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, kolorowe karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na recykling. Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza kartka to coś dla mnie. :) Bo lubię od czasu do czasu iść na fast-food.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, Basiu. A przez te pierwsze aż się głodna zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń