wtorek, 1 stycznia 2019

Notes i pudełko

Witajcie kiedyś na bazarku na FB kupiłam notes do ozdobienia . Powstał taki niebieski z kotami. Buuuuu  dopiero na powiększeniu widzę że nie równo jest .No nie wiem jak zrobić przy tych dziurkach . pomalowałam na niebiesko ale też kiepsko to wygląda . Z przodu kotki a z tylu to co kotki lubią czyli myszki i rybki  Szukałam w sklepach internetowych takich małych notesów   jak ten do ozdobienia  ale nie znalazłam Może wy wiecie gdzie takie kupić Notesik z innymi drobiazgami dostała moja siostrzenica pod choinkę. Wszytko było zapakowane w takie pudełko po jakiś słodyczach .Pudełko też w niebieskiej kolorystyce bo taki lubi kolor





7 komentarzy:

  1. Śliczny notesik 😍 Uwielbiam niebieski, ale koty to już kocham 😉 Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie CI Basiu wyszedł i jeszcze tak ładnie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Super komplecik - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowy notes! Uwielbiam koty! :D
    Sporo baz do notesów ma firma Studio 75 - ich stronka: https://studio75.pl/pl/17-bazy-notesowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, uroczy notesik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. I kolejny superaśny prezent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny komplecik Basiu.:) Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w nowym roku.:)

    OdpowiedzUsuń