piątek, 18 stycznia 2019

Zabawa z motywem

Witajcie Oto kolejna fajna zabawa karteczkowa u Ewy https://hubka38.blogspot.com/2019/01/zabawa-z-motywem-styczen.html
W styczniu motywem jest okno i drzwi . Karteczek nigdy dość więc zrobiłam wszystkie trzy  a nawet więcej
Wielkanocna i okolicznościowa mają grafikę z domkiem i pokolorowane kwiatki . Nie umiem takich małym elementów ładnie wyciąć W wielkanocnej wykorzystałam dodatki które od Ewy kiedyś wszystkie dostałyśmy   .Mikołaj jest od Gosi  http://www.pasjonatymalgorzaty.pl/p/blog-page_22.html
Pomalowałam go flamastrami .Mały obrazek z domkiem jest wiec okienko . Dodałam górę i choinki ale widzę ze jest  za blado może flamastrami poprawię No i ostania kartka która nie jest do zabawy u Ewy ale ją pokaże bo miała być na zabawę Tu mikołaj pokolorowany kredkami ołówkowymi . Miałam taką fajna kartkę wiec część jej wykorzystałam . Dodałam jedną choinkę i mikołaja i zaraz zaraz a gdzie domek okno co jest?? Tak się zamyśliłam zasugerowałam choinkami ze zapomniałam że tu niema domku  no nic powstała kolejna już z domkiem a ja mam o jedną karteczkę więcej





9 komentarzy:

  1. Basiu śliczne karteczki! Bardzo podoba mi się ta z Mikołajem i domkiem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne. Podobają mi się Basiu te z domkami, ale z mikołajem również.
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki Basiu.:) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga i czwarta mi sie podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne fajne karteczki Basiu, ta druga różowa z domkiem jest najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, Basiu.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! Wszystkie wymagania spełnione! Brawo - będziesz supervipem :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń