piątek, 14 czerwca 2019

Intensywne dni

Witajcie Mam jakieś Déjà vu  Bo ten tydzień jest trochę podobny do poprzedniego . W tamtym tygodniu w poniedziałek latałam po lekarzach a  w ten latałam rejestrować się do różnych lekarzy w różnych częściach miasta. Przy okazji kupiłam sobie  fajną torebkę.  W tamten wtorek pojechałyśmy do domeczku na jedno nocowanko  i w ten  wtorek pojechałyśmy na jedno nocowanko.Już się raz popluskałam w jeziorku .Super było . Było też sprzątanko po wyrzuceniu mebli . przy okazji wyrzuciłam rozwalone klapki . Czemu o tym piszę bo jak w poniedziałek latałam po mieście to co się stało.....Rozwaliłam kolejne buty !!!! Pod wieczór jeszcze poszłyśmy do apteki i spożywczego i tak coś mi niewygodnie w tych butach .A chyba źle zapięłam .Wracam patrze a podeszwa masakra A rano sprawdzałam czy są całe . Tak wiec w tym roku wliczając rozwaloną sprzączkę i klapki to 5 par butów mi się  rozwaliło . A zaczęło się jak pamiętacie rozwalonymi butami na balu karnawałowym . Będę was he he informować czy jeszcze jakieś się rozwaliły . W tamten czwartek latałam po sklepach a w ten byłam u usznej i już wzięłam nowy aparat . Tak się złożyło ze jest tańszy od tego poprzedniego  testowanego .Potem jeszcze byłyśmy w sklepie i kupiłam sobie kolejną torebkę oraz sandały a wracałyśmy w deszcz i burze .Jeszcze wieczorem i w nocy były burze . Dawno u nas ich nie było . Jutro idę na spotkanko klubowe










8 komentarzy:

  1. Nawet buty nie wytrzymują takich intensywnych dni :)
    U nas też są burze, na szczęście przeważnie późnym wieczorem lub nocą.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to dobrze że zniszczyłaś poprzednie sandałki bo te nowe są extra i torebki obie też mi się podobają. Fajne zakupy zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna torebeczka:)
    U mnie wczoraj było oberwanie chmury...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sandałki i super torebki, bardzo udane zakupy Basiu.:) U mnie niestety susza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to bywa z butami odkładamy je do szafy bo jeszcze całkiem dobre a potem trach i ...")) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Och, wiem coś o rozpadających się butach. Tylko dlaczego muszą to robić w najmniej spodziewanym momencie? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nieposłuszne masz buty haha ;) Kwiaty przecudowne! Pozdrawiam słonecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, mam nadzieję, że nowe butki posłużą Ci długo. Bardzo są ładne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń