sobota, 8 czerwca 2019

Intensywny tydzień

Witajcie Ten tydzień miałam całkiem intensywny . Jak już pisałam w poniedziałek latałam po lekarzach . Byłam u ortopedy , laryngologa i u usznej .Dwie pierwsze wizyty nawet szybko mi poszły . Ostania u uszne trwała długo. Uszna jak tak nazywam protetyka słuchu . Dopasowywała mi nowy aparat . Wiecie że to nie jest takie proste dopasować aparat słuchowy. Te dźwięki za głośni e tamte za cisze . Tu nie słyszę mowy,tam za bardzo szeleści  . Półtorej godziny byłam u niej . Mam na razie aparat na próbę. We wtorek na jedno nocowanko  pojechałyśmy do naszego domeczku , Baaardzo ciepło było . Dobrze że troszkę chmury były to chłodniej . Ja i tak rozsądnie uciekałam w cień.W  środę po południu to nawet baaardzo luneło . Dobrze szybko się skończyło bo już do domu wracałyśmy i nie chciałyśmy z moknąć. A w Olsztynie ani kropla deszczu nie spadła . W czwartek było buszowanko po sklepach  butowych , ubraniowych , meblowych. Szukamy mebli do kuchni bo będziemy robić rewolucje .W piątek  obie z mamą byłyśmy u lekarza .Nasze wizyty trwały sporo bo godzinę. potem jeszcze pobuszowałyśmy po sklepie Co do rewolucji to w sobotę  czyli dziś znowu do domeczku pojechaliśmy ale nie na odpoczynek . Baardzo stary mebel  wyrzuciliśmy .Najpierw wszystko z niego treba było wyjąc a potem siostrzeniec rozwalił go i wyniósł  na śmietnik .









jeszcze jeden mebel też został wyrzucony . Pila się do rozwalania  na szczęście nie przydała. Za to troszkę gałęzi obciął siostrzeniec a ja zrobiłam sobie zdjęcie z niebezpiecznym narzędziem






8 komentarzy:

  1. To był rzeczywiście pracowity tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napracowałaś się Basiu.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowity okres za Tobą Basiu, teraz odpocznij. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak będziecie teraz mieszkać w domku bez mebli ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo intensywny tydzień, Basiu. Do twarzy Ci z tą piłą:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pracowity tydzień miałaś Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu wyglądasz bojowo z ta pila w rękach:) Fajnie jest coś zmieniać a i czasami rozwalić;)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń