sobota, 29 czerwca 2019

Wypad za miasto

Witajcie . Dziś na parę godzin pojechałyśmy do naszego domeczku .Autobusy w sobotę rzadziej jadą więc byłyśmy dopiero przed 13.Troszkę słoneczka łapałam . Zdjęcia kwiatkom porobiłam .Trawę pierwszy raz kosiłam elektryczną kosiarka. Zrobiłam też  zdjęcia w domeczku . Meble w kuchnio pokoju już są . kolorem trochę różnią się od reszty. Niestety szafka pod zlew i z szufladami z domu też była zniszczona więc  nie zostały tu wzięte i teraz meble  są od dwóch kompletów. Zrobiłam też zdjęcia pokoju . Domek składa się z dużego pokoju łazienki i pokojo -kuchni bo tam też jest spanie













5 komentarzy:

  1. Piękne miejsce, pełne koloru i radości... Super, że masz taką małą sielankę za miastem, gdzie można na chwilę zwolnić i złapać energii... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka różnorodność dodaje domeczkowi uroku. Miło jest odpocząć w takim miejscu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, super mieć taki uroczy zakątek, do którego można uciec przed miejskim gwarem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne miejsce. I widzę, że sobota była dla Ciebie bardzo pracowita. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna odskocznia od dnia codziennego.
    W takim domku czas płynie inaczej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń