piątek, 21 czerwca 2019

Przyroda



Witajcie  Ten tydzień  zaczął się jak poprzednie czyli w poniedziałek latałam po mieście załatwiać sprawy .Mimo bieganiny podziwiałam przyrodę w mieście .We wtorek tak jak w poprzednie pojechałyśmy na jedno nocowanko do naszego domeczku .Poszłyśmy sobie do lasu .Zdjęć lasu mało robiłam bo już obcykałam go często ale kilka zrobiłam. Bawiłam się opcją w aparacie żywe kolory . Zobaczcie jaka różnica zdjęcia pola normalnie i żywe kolory . Kwiatki w  obcji żywych kolorów  całkiem ładne . Wracając zeszłyśmy do strumyczka. Ja się zastanawiałam po co przecież wiem ze jest jakiś zarośnięty strumyk . patrze a tu.... o jak ładnie zagospodarowali .fajne miejsce się zrobiło. W środę popluskałam się w jeziorku. Wiecie co ja byłam o 12 i caaaaaałe jezioro było moje . Nikogo  nie było i było suuuper .nie wiem kiedy wreszcie do domeczku pojadę na dłużej bo ciągle jakiś lekarzy i inne sprawy mama do załatwienia



















9 komentarzy:

  1. Basiu piękne zdjęcia,poczułam się jakbym tam była

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia Basiu, oj aż by się chciało tam być.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, cudowna ta okolica! Strumyk fajnie zrobili, ładnie tak wygląda. A efekt żywych kolorów rzeczywiście robi różnicę! :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie bardzo! Strumyk bardzo ciekawie zagospodarowany.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografie bo miejsce niezwykłe . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, soczysta zieleń dookoła i świeże powietrze, to coś wspaniałego! Pozdrawiam letnio! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, świetny efekt z tymi żywymi kolorami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, strumyk pięknie uporządkowany :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń