sobota, 19 października 2019

Spotkanie klubowe zimna porcelana

Witajcie , Byłam dziś na spotkaniu klubowym . Niestety nie mogę już napisać ze na spotkaniu klubowym Warmińsko- Mazurskiej jednostki TPG booo   TPG już nie istnieje .Na walnym zebraniu w Warszawie podjęto taką decyzje z braku chętnych do nowego zarządu . Buuu  Do końca roku jednak mamy salę więc się jeszcze parę razy spotkamy. A co dalej??? Nie wiadomo Na spotkaniu było nas 15 osób  To mało. Ja mam jakieś blade pojecie o zimnej porcelanie wiec ja prowadziłam spotkanie . Robiliśmy proste rzeczy czyli zawieszki na choinkę. Wycinaliśmy je foremkami do ciasta.Takie proste rzeczy powstały

mąka

Vikol


cytryna











7 komentarzy:

  1. Przykro mi Basiu, że zarząd podjął taką decyzję...

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym Basiu i od razu pomyślałam o Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję Basiu. Może macie jakiś Środowiskowy Dom Samopomocy lub Warsztaty Terapii Zajęciowej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sobie poradziliscie z zimna porcelaną :) przykro mi, że rozwiązali wasze TPG. Trzymaj sie Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi przykro,że rozwiązała się wasza grupa . Szkoda :( Mam nadzieję, że przyjaźnie przetrwają. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, ale fajnie, że jeszcze macie przed sobą pare spotkań :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basieńko, bardzo fajne ozdoby powstały. Przykro mi z powodu rozwiązania TPG.
    Trzymaj się, kochana.

    OdpowiedzUsuń