sobota, 7 sierpnia 2021

 Witajcie . Jak dobrze że są telefony komórkowe .Dlaczego ?? taka oto sytuacja .Ostatnio coś chyba gorzej słyszę nawet w aparacie . Mama z Julią wracały do domu i mamie  nie chciało się szukać kluczy więc dzwoni do drzwi .Dzwoni dzwoni a ja nic wiec Julia zadzwoniła telefonem bym im otworzyła . A oto inna sytuacja .To było dawniej. Jestem chora i leże w łóżku i chcę mamę zawołać . Mama jest w kuchni i przymknęła drzwi wiec mnie nie słyszy . Na korytarzu blisko kuchni stoi  telefon stacjonarny więc na niego dzwonie . Mama go usłyszała i odbiera a ja że to ja i chce by mama do mnie przyszła .Tak czasami dobrze jest mieć komurkę



 

3 komentarze:

  1. Teraz to chyba nikt sobie nie wyobraża życia bez komórki.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, w dzisiejszych czasach ciężko wyobrazić sobie życia bez komórki. Nie da się ukryć, że bywają bardzo przydatne. Szczególnie, że z ulic poznikały już budki telefoniczne ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, ciężko sobie przypomnieć, jak to było bez komórek :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń