wtorek, 17 sierpnia 2021

Rodzinna wycieczka

 Witajcie . Wczoraj z mamą i Siostrzenicą pojechałyśmy na rodzinną wyczkę. Trasa to Święta lipka , Kętrzyn , Mrągowo . Ja w Świętej lipce byłam kilka lat temu wiec ja obfociłam  http://basiapawlak.blogspot.com/2018/08/swieta-lipka.html   Julia i mama były bardzo dawno Byłyśmy tez w muzeum https://mazury24.eu/atrakcje-turystyczne/muzem-swieta-lipka,377

W Kętrzynie i w Mrągowie odwiedziliśmy zmarłych a w Mrągowie też znajomych Oto malutka  cukinia z ogródka mojego Chrzestnego . Będzie pyszne leczo .Mama Julci pokazywała o tu mieszkałam przed ślubem a tu jak już po ślubie a tu jak wszystkie dzieci były. Tylko że dawano nie była i oooo jak się pobudowało .Ja z siostrami byłam też dawno ale nie tak dawno jak mama . Zerkneliśmy też na amfiteatr .Często są tak jakieś koncerty transmitowane prze4z telewizje . Ostatnio weselne w Polsacie . Za naszych czasów jeszcze go nie było . .Mieszkałam tu tylko osiem lat . Ale wycieczka fajna była 





kawałek Juli samochodu załapał się na zdjęcie 







6 komentarzy:

  1. Fantastyczna wycieczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo, widzisz Basiu, to jesteśmy krajankami, bo ja mieszkam pod Mrągowem, a i w Kętrzynie często bywam, bo mam tu rodzinę. Dobrze czasem odwiedzić stare kąty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu!
    Wspaniała wycieczka! W lipcu byłam w Świętej Lipce i w tamtejszym muzeum. Jestem oczarowana Sanktuarium. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczka super! Ja jeszcze nie byłam w tych stronach Polski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Basieńko za wspaniałą wycieczkę. Nie wiem czy dane mi będzie odwiedzić tamte strony, dlatego cieszę że mogłam to zrobić w taki sposób. Przesyłam serdeczne pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń