czwartek, 11 października 2012

Malowanie na szkle

Daaawno  temu  koleżanka namówiła mnie  na malowanie na szkle .Ona to znała wiec mi pokazała jak się maluje .Całkiem ciekawa  technika .Mnie jednak nie wciągnęło to  malowanie .Rysując czy malując na kartkach jak to kiedyś  określiłam robię to do szuflady .Teraz część moich obrazków wisi u mnie na ścianach kilka  dałam w prezencie a reszta  w teczce leży schowana.Z obrazkami na szkle było by inaczej   .Nie bardzo dało by się  trzymać je w szufladzie  bo więcej  miejsca zajmują  a niebyły tez zbyt ładne by komuś je podarować . Ten akurat kiedyś  w ramce wisiał na ścianie ale   wolałam powiesić  co innego .Próbowałam też wykorzystać te farby na  pocztówki . Miałam śliski  papier i na nim malowałam  jak na szkle .Niestety nie .mam zdjęć tych pocztówek bo wtedy ani  aparatu fotograficznego ani tym bardziej  komputera  nie miałam .
Jak widać od dawna usiłowałam poznawać różne plastyczne rzeczy i  techniki .

2 komentarze:

  1. malowanie na szkle to ciekawa technika, też kiedyś próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę powiedzieć,że i ja kiedyś malowałam na szkle:)
    Twoje prace pełne są uroku! będę do Ciebie zaglądała

    OdpowiedzUsuń