sobota, 13 października 2012

Spotkanie klubowe

Dziś  odbyło się nasze pierwsze powakacyjne spotkanie   . Na początku  ogarnialiśmy różne  sprawy ogłoszenia . Ja pilnuje urodzin kto kiedy ma i daje pocztówki z życzeniami od wszystkich  czyli napisane od  przyjaciół z TPG.Wspominam o tym bo to ja robię pocztówki a właśnie ten tydzień zaczoł mi się intensywnie właśnie pocztówkami .W poniedziałek Przyjechała  ciocia na wizytę u lekarza i nocowała u nas a do mnie przyszła wolontariuszka  znajoma z córcią  i porobiły mi   karteczki na pocztówki .   Ja sama nie potrafię ładnie prosto kartek składać. We wtorek była Karolinka z Przemkiem i wymyślaliśmy zabawy integracyjne na dzisiejsze spotkanie .OOO ile Karolina zna zabaw. Mając  już Karteczki zrobione  wpadłam w wir pracy  i tak mnie Ola zastała wpadając do mnie  w piątek niespodziewanie .Wizyta bardzo miła była  potem jeszcze przyszedł  znajomy  i tak  do wieczorka sobie siedzieliśmy .Dziś jak wspominałam  spotkanko klubowe  było .Oprócz spraw  organizacyjnych było wspominanie lata .Kilka osób opowiadało co robili latem .miedzy wspomnieniami były właśnie  zabawy he he ja miałam z Karolinka je poprowadzić ale akurat  wybrała te zabawy których nie znałam .Najpierw był taniec w kręgu . Kiedyś uczyliśmy się tańców ale nie tego i fajnie bo jakiś nowy zatańczyć  anie powtórkę znanych  Były tez  zabawy integracyjne śmiechu biegania zabawy sporo było i bardzo fajnie się wybawiłam .

1 komentarz: