środa, 24 października 2012

U dentysty

Ostatnio mama szukała sobie dobrego  dentystę .Znalazła jakieś ogłoszenie zapisała się i poszła  .Tam okazało się że  dentystka ma  mamy kartę czyli  że już kiedyś u niej była  .Przeniosła się chen daleko a kiedyś była blisko nas i  do niej chodziłyśmy .Moja karta też była wiec mnie mama zapisała .Męczę jedną plombę bo mi ciągle wypada z jednego przedniego zęba zęba. Poprzednia dentystka ciągle mi wstawiała aż stwierdziłyśmy ze  musi coś  lepszego zrobić. Jakąś lepszą plombę . Stwierdziłam ze jednak może  poszukam innej dentystki bo ta wcale nie jest taka dobra. Mama mnie właśnie  zapisała do  tej nowej co się okazała  naszą starą dentystką  . Męczyła mnie dziś pół  godziny .ale  mam nadzieje że plomba mi już nie wypadnie.Nareszcie mogę się szeroko uśmiechnąć .

1 komentarz: