niedziela, 7 października 2012

Piękno w rzeczach codziennych



Wyróżniając mój blog rivendell  napisała  za piękno w rzeczach codziennych .Bardzo  dobrze mnie podsumowała określiła .Staram się w codzienności dostrzegać piękno i  zauważać miłe chwile dobro co mnie spotyka . Doceniam małe rzeczy . Sama jestem  mała  139cm wzrostu to he he doceniam  małe rzeczy w codzienności . Kiedyś przeczytałam taki niby opowiadanko .Młoda kobieta  pytała się starszej już pani czemu jest taka pogodna radosna  . Starsza pokazała jej zeszyt i powiedziała zapisuje w nim wszystkie dobre chwile jakie  mnie spotkały .Kiedy mam gorszy dzień czytam  to i wiem ze miałam mam  piękne życie bo życie  składa się z drobiazgów .Dlatego cieszmy się życiem doceniajmy zauważajmy piękne chwile  w codzienności .

1 komentarz: