niedziela, 10 stycznia 2016

Paczuszka od Czarnej damy

Witajcie. Jak wiecie  brałam  udział w bajkowej wymiance kartkowej u  Chttp://misiowyzakatek.blogspot.com/czaarnej Damy Lidzi .Ostatnio  dostałam od  niej paczuszkę he he z instrukcją by nie otwierać zanim nie pozwoli . Zastosowałam się i  ćwiczyłam swoja cierpliwość. Niektóre z was pewnie też tak miały. A oto co   dostałam  kiedy w  końcu mogłam a otworzyć  .Dostałam album na zdjęcia czyli czas zacząć robić więcej zdjęć .a paczuszka była w ramach wyróżnienia za wzięcie udziału we wszystkich dwunastu bajkowych miesiącach  . Wymianka  mi się podobała . Lubię robić  kartki choć nie wszystkie wychodzą mi  pięknie     mimo to  moje karteczki dostały aż 47 punktów Zczego bardzo się cieszę.Z przyjemnością wiec brałam udział w wymiance



7 komentarzy:

  1. Ja też dziś pochwalę się tym, czym mnie Lidzia obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidka zrobiła nam super niespodziankę :)
    Też ćwiczyłam swoją cierpliwość i niedługo się pochwalę co dostałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci Basiu za ten rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ciebie i pozostałe uczestniczki Lidka nagrodziła.

    OdpowiedzUsuń