środa, 13 stycznia 2016

Paczuszka od Czarnej Damy

Witajcie  Czy macie jakieś Déjà vu. Bo ja tak  Przecież już pisałam że dostałam paczuszkę od czarnej damy . A tu   znowu . Tak tak Lidzia  nas rozpieszcza . Poszłam na pocztę i patrze hm od Lidzi co jest  może się pomyliła  bo tyle tych przesyłek wysyłała  . A jednak nie Lidzia postanowiła mnie nagrodzić za  to że  odgadłam  że tematy w zabawie rok w zdjęciach są takie same  jak w pierwszej wymiance kartkowej .Oj Lidziu Lidziu  bardzo ci  dziękuję z taką śliczną niespodziankę.  Zobaczcie jaki cudny pomysłowy kalendarz Lidzia  zrobiła.
pisze








7 komentarzy:

  1. Super prezenty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Basiu! śliczną pamiątkę będzie Pani miała,Pozdrawiam -Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu cieszę się, że znów mogłam CI zrobić niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lidzia lubi robić niespodzianki :) A pomysły ma niesamowite i piękne prezenty dostałaś Basiu :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niespodzianka bardzo przyjemna! Ot! I cała Lidzia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda, Lidzia potrafi zaskakiwać- piękny kalendarz, super prezenty :) Pozdrawiam i serdeczności życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalendarz przepiękny, gratuluję. A z tego co u Lidki przed chwilą przeczytałam wynika, że kolejna déjà vu u Ciebie się szykuje, gratuluję więc podwójnie.

    OdpowiedzUsuń