czwartek, 28 stycznia 2016

Zajęcia kulinarne

Witajcie w poniedziałek zaczął mi się kolejny intensywny tydzień. Tamten to były wizyty u lekarzy wystawy i  wyjście do miasta .Ten tydzień to spotkania warsztaty . W poniedziałek były zajęcia kulinarne . W  środę spotkanie ekonomiczne  w  czwartek czyli dziś mam zajęcia plastyczne i spotkanie rady klubu . Jeszcze jutro czyli w piątek jakieś zajęcia ekonomiczne czy inne . Wszystko to w ramach projektów w  moim klubie czyli towarzystwie pomocy głuchoniewidomym TPG. Na zajęciach kulinarnych było nas  mało osób a ja się rozszalałam i gar ziemniaków obrałam .Robiliśmy ziemniaczki pieczone   i smażone polędwiczki  wieprzowe z konfiturą mniam  .Na deser były smażone banany w cieście z polewą  czekoladową  mniam .bardzo fajne są te zajęcia.





6 komentarzy:

  1. Polędwiczki z konfiturą, to jest to, co prosiaczki lubią najbardziej ;) sama chętnie bym pouczestniczyła w takich warsztatach, ale do Ciebie, Basiu, zbyt droga daleka p Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie mniam :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo Wam atrakcji TPG zapewnia, bardzo mi się to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow te ziemniaczki wygladaja cudnie i smacznie mmmmninammmm. Ty masz Basiu dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń