piątek, 1 stycznia 2016

Stroiki z szyszek

Zrobiłam sobie kilka stroików takich prostych .Kiedyś robiąc w naszym klubowym biurze  dziewczyny chciały wyrzucić Niedokończone  dekoracje z szyszek  i korków . Wzięłam je domu z myślą  że coś z nich zrobię .Szyszki już były  pomalowane więc je tylko potraktowałam brokatem .Potem zobaczyłam u Czarnej damy śliczne stroiki  i bezczelnie  Lidziu podkradłam  pomysł. Zrobiłam  je na styropianie i jakiś niedoróbkach papierowej wikliny. Trzymałam te resztki bo może się przydadzą i się przydały .Ostatni stroik to z Kursu Danusi http://danutka38.blogspot.com/2014/11/tutorial-jak-zrobic-stroik-swiecznik.html

Zrobiłam go taki eko czyli żadnego brokatu dekoracji tylko szyszki i nie malowane orzechy .












7 komentarzy:

  1. Basiu u Ciebie nic się nie marnuje i powstają śliczności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. super stroiki, Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko jest mi niezmiernie miło, że mogłam być dla Ciebie inspiracją :) Ja się tez często inspiruję na innych i to jest fajne, że dzięki sobie możemy próbować, tworzyć różne rzeczy. Stroiki wyszły Ci super :) A ja CI życzę wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i pomysłowe :) Basiu, umiesz jak nikt wykorzystać każdą szyszeczkę i resztkę do wyczarowania czegoś nowego :) Pozdrawiam noworocznie :)

    OdpowiedzUsuń