wtorek, 19 stycznia 2016

Wyzwanie fotograficzne u Agatki

Witajcie Agatka  oprócz wyzwania kwiatowego  robiła wyzwanie  fotograficzne http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2016/01/pierwsze-cykliczne-wyzwanie.html
Ja lubię robić zdjęcia choć nie bardzo umiem je ładne robić. Jak przeczytałam o tym wyzwaniu  to od razu wzięłam   aparat  i poszłam na spacer szukać mrozu . No dobrze musiałam  wyjść z domu to przy okazji wzięłam aparat. Na dworze było brrrr zimno . Gdyby nie to że musiałam wyjść to  choć było pięknie słonecznie  to nie wiem czy bym się zdecydowała na te zimno wyjść .Takie oto zdjęcia porobiłam .W pierwszy dzień świąt  mój aparat  miał mały wypadek spadł włączony na podłogę.i nie chciał się zamykać . Na szczęście  siostrzeńcy jakoś go pogłaskali pomęczyli i jest sprawny . Mogę więc robić zdjęcia i  bawić się dalej. bo oto  kolejne zdjęcia już z okna  porobiłam do tematu biały i Agatka nawet wyróżniła te co jej wysłałam  . U Lidzi czyli Czarnej damy tez się zaczęła zabawa fotograficzna  i może jakieś z tych tez jej podeśle. A  jak nie  macie jeszcze dość moich zdjęć to oto zdjęcia tramwaju   . W Olsztynie znowu po 50 latach  jeżdżą tramwaje i wczoraj pierwszy raz się nim przejechałam A ja sobie nucę  tak Tramwaj przejechał mi przez śniadanie,
bezczelnie wjechał w mój dom
Przy stole zrobił sobie przystanek,
choć dotąd tu nie było go   Lub troszkę zmieniając tekst   Mkną po szynach  zielone tramwaje po olsztyńskich ulic sto














w wyzwania .

6 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia Basiu. Pamiętam z dzieciństwa tramwaj w Olsztynie, ale nie wiedziałam, że zlikwidowali. U nas też w osiedlu od 16 jeździ tramwaj (nowa linia). Z piosenką świetnie się wstrzeliłaś :))) ..."przy stole zrobił sobie przystanek"... ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki :) Szczególnie te zimowe bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie foteczki Basienko i się wcale nie zgadzam z twierdzeniem, że nie umiesz robić fotek, umiesz po swojemu, każdy przecież ma jakiś swój styl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że u Was zima w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a na mnie zwróciły uwagę chyba drewniane schodki -o ile się nie mylę, podoba mi się wzorek na nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie mróz ujęłaś, a Mr. Zoob z mojego miasta pochodzi.

    OdpowiedzUsuń