niedziela, 17 stycznia 2016

Spotkanie klubowe Gimnastyka

Witajcie . Wczorajszy dzień miło  spędziłam na spotkaniu klubowym .Mieliśmy zajęcia gimnastyczne . Ja troszkę ćwiczyłam  troszkę udawałam że ćwiczę . kiedyś jak daawno temu się odchudzałam to potrafiłam prawie godzinę   dziennie  intensywnie ćwiczyć Ale to stare dzieje .Teraz  niestety zabroniony jest mi intensywny wysiłek .Lekarka  powiedziała ze mam stopniować wysiłek nie wysilać się nic intensywnego  nie robić. Tak wiec wczoraj tylko troszkę ćwiczeń na stojąco porobiłam .To mi wystarczyło na rozruszanie . Reszta robiła  ćwiczenia jeszcze na karimatach na leżącą . Oprócz ćwiczeń tak jak zawsze można było sobie porozmawiać , podjeść coś słodkiego .Ustalaliśmy trochę spraw .Ustalaliśmy kto kiedy na jakie zajęcia idzie . Bo  cały czas mamy zajęcia ekonomiczne i kulinarne . Ja ten tydzień sobie darowałam bo mam inne sprawy między innymi lekarzy . Za to następny tydzień będzie intensywnie zapełniony zajęciami   .


4 komentarze: