sobota, 9 września 2017

Obrazki róże w wazonie kartka i pudelko

Witajcie . Ostatnio  napaćkałam takie oto dwa obrazki róże w wazonie . Malowałam farbami akrylowymi i trochę zwykłymi plakatówkami . Pierwszy oprawiłam tylko w ramkę z rurek papierowych .Drugi większy jest w antyramie .Patrzcie jak ktoś umie robić ładne zdjęcia to z byle jakiego obrazka ładny wyjdzie .Bo ostanie zdjęcie obrazka to od Marzenki ściągnęłam . Powstała jeszcze  karteczka z której nie bardzo  jestem zadowolona . Jakoś nie miałam koncepcji .Zrobiłam jeszcze  pudełko . Myślałam ze zmieści się  obrazek w antyramie ale zmieścił się ten mniejszy. Pudełko było po farbach i okleiłam je tapetą. Oj  nie jestem z niego zadowolona . Nie wyszło mi to bo ciężko było mi obkleić rogi . Wszystko zrobiłam dla  miłośniczki róż Marzenki Mici http://sennyocean.blogspot.com










7 komentarzy:

  1. Basiu niespodzianka wyszła idealnie i nadal jestem pod wrażeniem.
    A pudełko mogło się trudno oklejać bo tapeta dość gruba przez co pudełko zrobiło się trwalsze i jeszcze mi trochę posłuży na drobiazgi.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym umieć tak ładnie "napaćkać" róże. W podstawówce wszystkie malunki i rysunki na plastykę robiła za mnie mama.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, podziwiałam już te cuda na blogu Marzenki. Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne obrazki, a karteczka też fajnie ozdobiona. Pudełeczko z góry wygląda super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Powinnaś być Dumna ze swojej pracy ,Bo wszystko jest piękne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te obrazy. Ja tam zawsze krzywo rysuję wazon :) Pudełko i karteczka też są śliczne. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu ja też chcę takie róże od Ciebie-proszę 🙇

    OdpowiedzUsuń