poniedziałek, 5 lutego 2018

Dzień Nutelli 5 luty

 Światowy Dzień Nutelli przypada na 5 lutego

Lubicie Nutelle . Jak moi  siostrzeńcy byli mali to u nas często o ten smakołyk  był na kanapkach .


Za ten czekoladowy przysmak z orzechów laskowych, czekolady, cukru i oleju niejeden dałby się pokroić. Dziś święto Nutelli, a więc bez wyrzutów sumienia możemy skonsumować cały słoik tego popularnego kremu.
Światowy Dzień Nutelli powstał z inicjatywy dwojga amerykańskich pisarzy mieszkających we Włoszech: Sary Rosso i Michelle’a Fabio. Sama Nutella, produkowana przez firmę Ferrero, weszła na rynek już w roku 1949.  W Polsce pojawiła się znacznie później, dopiero w 1994 r. Obecnie jest sprzedawana w 190 krajach na świecie.





4 komentarze:

  1. A ja, choć jestem ogromną fanką słodkości, za Nutellą nie przepadam:)
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to bardziej mój mąż ją je, ja wolę swojego nuissbeisserka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święto fajne, ale ja nie lubię nutelli :) Smacznego dla tych, co chcą sobie pojeść :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam pojęcia o tym święcie być może dlatego, że nie jem nutelli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń