piątek, 16 lutego 2018

Karteczki walentynkowe

Witajcie . Karteczek walentynkowych nie robię hę  bo nie mam komu . Jak pisałam robiłam kiedyś  małym kuzynkom  .Jednak w tym roku zrobiłam taką walentynkę nie walentynkę. Kolega poprosił bym zrobiła. Mieszka w innym mieście  więc poukładałam  elementy na kartkach i mu zdjęcia jako propozycje wysłałam . Kartki proste bo czasu nie miałam.Miała być walentynka   nie walentynka a i tak wybrał najbardziej walentynkową  czyli trzecia karteczkę     .W poniedziałek ją wysłałam. Jak coś robisz w poniedziałek to przez cały tydzień . No dobra nie przez cały . Ale we wtorek to nie tylko znowu wysyłałam list ale też na poczcie  paczuszkę. Po południu wpadła siostrzenica i dla swojego ukochanego  zrobiła walentynkę.  Hm mam masę rzeczy a ona  taka prostą z narysowanymi serduszkami  zrobiła. Zrobiła też prostą zakładkę do książki . Mówi walentynka taka studencka  czyli nisko budżetowa .W środę  po mszy  troszkę walentynkowo było  bo mamy znajmy  przyniósł kwiaty i słodkości . Słodkości zostaną zjedzone innego dnia..Od mamy  dostałam   walentynkową szklankę taką większą bo lubię dużo pic herbaty .Wracając do listów i paczek to w czwartek  kolejny wysłałam i odebrałam z punktu odbioru który jest w naszym kiosku  paczuszkę. dla siostrzenicy . Sama nie  mogla bo  bo zdanej sesji pojechała na parę dni odpocząć do Krakowa i Zakopanego






Tak więc codziennie choć na trochę wyszłam z domku . dziś nie wychodzę . Szykuje się na jutrzejsze spotkanie . W niedziele też miło spędzę czas

7 komentarzy:

  1. Ładne karteczki :) Prezenciki i kwiatki też cieszą oko, ale najbardziej podoba mi się szklaneczka, bo ja też lubię dużo pić (szczególnie dobrej herbatki). Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu bardzo fajne wszystkie Walentynki . A szklaneczka od mamy extra , sama bym taka przygarnęła bo lubię duże kubeczki na herbatkę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki. Ja je robię zawsze dla najbliższych, czyli Męża, Rodziców i Rodzeństwa żeby było im miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki. Bardzo się mi podobają. śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Bardzo Piękne karteczki, Te zielone serduszko bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki! Ja też na początku nie miałam kogo obdarować, ale zrobiłam później przyjaciółce. Okazało się, że sprawiłam jej tym wielką radość. Twój kolega na pewno też się bardzo ucieszył :) Szklanka jest urocza, w takiej herbata smakuje jeszcze lepiej! Miłego weekendu Basiu i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, karteczki są bardzo ładne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń