poniedziałek, 12 lutego 2018

Ogólnopolski Dzień Pisania Piórem

  Ogólnopolski Dzień Pisania Piórem przypada na 12 lutego

Pamiętam że w szkole podstawowej jeszcze pisaliśmy w zeszytach piórem wiecznym A jakie kleksy wychodziły Nie lubiłam pisać  piórem

To święto mające na celu propagowanie odręcznego pisania wiecznym piórem. Data 12 luty odnosi się opatentowania przez Lewisa Edsona Watermana pierwszego wiecznego pióra, które miało miejsce w 1884 roku w Nowym Jorku.http://czasgentlemanow.pl/2013/11/wieczne-piora-krotka-historia/

5 komentarzy:

  1. Jeszcze dziś pierwszaki piórami piszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie cierpiałam pisać piórem:):):)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisać piórem nauczyłam się dopiero na studiach. No cóż - lepiej późno niż za późno :):. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubiłam pióro dopóki się coś w nim nie zepsuło i zapaćkałam cały zeszyt :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pióro, chociaż mało nim pisałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń