sobota, 3 lutego 2018

Kwiatki

Witajcie . Czasami jak  oglądam telewizje to "swędzą " mnie palce .he he . Kiedyś kręciłam rurki i robiłam koszyki . Teraz rzadziej  to robię choć w grudniu parę  koszyków powstało. Teraz  Oglądając telewizje porobiłam takie kwiatki . Ręcznie  wycięłam i pomalowałam akwarelkami . Akwarelki to farby wodne wiec  kwiatki były wilgotne wiec je  pogniotłam .Nie wyginałam płatków ja wy to robicie bo ten papier do tego się nie nadawał. A co to za papier?/ Ja wszystko wykorzystam więc kwiatki zrobiłam z zużytej koperty bąbelkowej . Folie oderwałam i został papier . Niektóre kwiatki  mają rożne środki z perełek, kryształków pręcików .Takie oto moje kwiatki .







10 komentarzy:

  1. Basiu, urocze kwiatuszki, będą fajnie wyglądać na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, bardzo pomysłowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kwiatuszki Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje kwiatuszki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki! Takie magiczne. Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee no takie swędzenie rąk to ja rozumiem :) Super kwiatki Basiu sobie ukręciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! Przeurocze kwiatki - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory! Do tego wspaniała faktura, śliczne! 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszły te kwiatuszki, bardzo mi się podobają, są takie kolorowe (kolorki cudownie wyszły) :)

    OdpowiedzUsuń