sobota, 10 lutego 2018

Spotkanie sportowe Gra showdown

Witajcie . Ten tydzień mam  całkiem miły i intensywny . W poniedziałek byłam u lekarza a że to w mieście wiec  spacerek był. Zaszłyśmy do sklepu i kupiłam kurtkę i buty a w prezencie  dostałam szalik i czapeczkę.Skoro tydzień zaczął się zakupowo to   we wtorek i środę też buszowałyśmy po sklepach i mama sobie  coś tam kupiła . Ja  mało się ruszam wiec  cieszyłam się że troszkę kalorii spaliłam .Skoro troszkę kalorii spalone to  w czwartek jakiś paczek zjadłam .Olimpiada  zimowa się zaczęła czyli święto sportowe.  Sport to sport więc my dzisiaj na sportowo . Byłam z moim klubem  na spotkaniu sportowy pograliśmy sobie w grę dla niewidomych  showdown Gra showdown (niekiedy błędnie nazywana tenisem stołowym dla niewidomych) przeznaczona jest dla dwóch zawodników. Toczy się na prostokątnym stole, w którego przeciwległych krańcach umieszczone są bramki. Na środku stołu znajduje się pionowa tablica.http://www.niepelnosprawni.pl/ledge/x/65641

Gra się piłką dzwiękową i paletkami . Osoby widzące mają  gogle by tylko słyszeć piłkę .My mieliśmy różnie .Ja gogoli nie miałam bo nie słyszałam gdzie jest piłka więc grałam z otwartymi oczami .Bardzo fajnie się grało z podobała mi się ta gra . Potem poszliśmy na spacer a wlaściwe to na pizze . Tylko ona był troszkę daleko wiec był spacerek .  Przy pizzy i rozmowach odpoczywaliśmy i miło czas spędziliśmy   .








5 komentarzy:

  1. Wspaniałe spotkanie a gra cudowna i życzę smacznego, bo wczoraj podobno dzień pizzy był :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie spędzasz czas Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa taka gra :) Widzę, że mimo różnej ostatnio pogody, miło wykorzystujesz czas wolny. Jak widzę te przysmaki, to aż się robię głodna! ;) Pozdrawiam i życzę dobrej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej byłej szkole są nawet mistrzostwa Polski w tej dyscyplinie. Z tym, że niektórzy zawodnicy odbijali piłeczkę po prostu dłońmi. Niestety, ja nie miałam okazji spróbować w to zagrać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetnie spędzacie czas, Basiu.

    OdpowiedzUsuń