wtorek, 17 lutego 2015

Moje prace z gliny czyli ceramika

 Witajcie . Pamiętacie  jak wam pokazywałam ostatnio świecznik  którego podstawą było  coś z  ceramiki http://basiapawlak.blogspot.com/2015/01/swieczniki.html  Kiedyś jeżdziłam na takie fajne warsztaty i tam między innymi była ceramika .Bardzo lubiłam bawić się gliną. http://basiapawlak.blogspot.com/2012/09/ceramika.html  Powstawały fajne rzeczy . Oto  jeszcze jakieś moje prace z ceramiki . Rybka była wyłożona  kolorowymi szkiełkami i wypalona  .Tak się kolorki połączyły. Wisiorek nie wyszedł bo jest za ciężki .Ciekawy jednak jest bo z dwóch kolorów gliny zrobione jest.Niestety już nie jeżdżę na te warsztaty bo nie ma tyle siły cały dzień być na zajęciach .Teraz zostały mi tylko wspomnienia .


9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie masz siły, bo ciekawe rzeczy robiliście na tych warsztatach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta rybka wyszła całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem tak już jest, że z różnych powodów musimy z czegoś zrezygnować; pozostają nam jednak wspomnienia, które są inspiracją do naszych działań

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bardzo fajna rybeczka powodzenia w migowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. rybka śliczna :) wisiorek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowna rybka i oryginalny wisiorek.

    OdpowiedzUsuń