piątek, 6 lutego 2015

Zabawa Robótkowy Hasiok

Witajcie . U Reni http://kartki-renii.blogspot.com/2014/ 11/zabawa-robotkowe-resztki.html  Dołączyłam do zabawy Robótkowy Hasiok . Zabawa polega na tym ze do szklanego naczynia  ozdobionego ulubioną technika  wrzucamy wszelkie resztki pozostałe po pracach .Hm wydawało mi się  ze ja wszytko wykorzystuję i nic nie zostaje a jednak jak widać coś mi zostaje .Pojemnik to karafka po nalewce Babuni . Ozdobiłam ją  kwiatkami  przez siebie zrobionymi i białymi z dziurkacza.Zielone  paseczki to jakby  taka wysoka trawa.Hm miało być pokazywane 5 a tu już6 . W naatępnym misiącu się poprawię  .




6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł a taki słój wygląda bardzo efektownie i dekoracyjnie.
    Miłego weekendu Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w podobnej zabawie - w TUSALU :) Bardzo ładny twój słój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykorzystana karafka gratulacje za pomysłowość i piękna dekoracje
    A chętnych do przyłączenia się do zabawy Zapraszam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie ozdobiona karafka.

    OdpowiedzUsuń