piątek, 27 lutego 2015

Zajęcia psychologiczne Gra planszowa

Witajcie . Dziś byłam  na zajęciach  psychologicznych. Bardzo lubię te zajęcia . Dziś graliśmy w grę planszową Odkrycia Poznać i zrozumieć siebie. Bardzo fajna gra . Były między innymi takie zadania .Wymień trzy  swoje wady i zalety. Powiedz najgorszy twój sen . Jakie jest twoje  najwcześniejsze wspomnienie . Kiedy czujesz się samotny .   Kiedy czułaś strach .Bardzo fajne ciekawe  pytania . Nawet jak to pytanie nie było do mnie sama myślałam jak bym odpowiedziała .Były też obrazki które jakoś trzeba było opisać .Bardzo ciekawie się grało.Trochę się myślało trochę wspominało.Szkoda że zagraliśmy tylko do pierwszego kto wygrał . Można było zagrać żeby wszyscy doszli do końca . Niestety czas spotkania dobiegł końca . Może i dobrze bo już mimo wszytko czułam się trochę zmęczona .




7 komentarzy:

  1. Wspaniałe są takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie gry Basiu! Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna gra, taka inna niż wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gra zapowiada się bardzo fajnie, jak widać jest idealna na takie spotkania, mój 4,5 letni synek odchodzi już od zabawek i woli właśnie gry i puzzle, muszę się rozejrzeć, za czymś ciekawym, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie tą grą.

    OdpowiedzUsuń