czwartek, 26 lutego 2015

Znowu kulinarnie







Witajcie . Dzisiaj znowu będzie kulinarnie .Byłam  na spotkaniu kulinarnym . Było bardzo miło i smacznie .Zrobiliśmy    pyszna zupkę z pulpetami oraz ryżowe  racuchy .Pierwszy raz widziałam i jadłam takie racuchy ..Było nas  trochę osób i oprócz gotowania  miło spędziliśmy czas na rozmowach .To takie mile smaczne spotkanko w połowie intensywnego tygodnia.Bo od wtorku troszkę zajęć mam. Jeszcze jutro psychologiczne i w sobotę jakieś spotkanko tez mamy .W niedziele odpoczneę

14 komentarzy:

  1. Basiu, ale kusisz, aż ślinka leci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Racuchy ryżowe? O proszę, pierwsze słyszę :)
    Aż sobie poszukam przepisu, bo wyglądają smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko, narobiłaś tylko apetytu tymi smakowitymi potrawami;) Dziękuję za odwiedziny u mnie i pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, już mi ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracowicie - smakowicie :) Fajne macie te kulinarne spotkanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo masz Basiu wypełniony czas :) a o racuchach ryzowych i ja nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, aż zazdroszczę Tobie tych spotkań kulinarnych. Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś smaka tym jedzeniem :D, nigdy nie słyszałam o racuchach ryżowych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Racuchy ryżowe? Dobre? Może podzielisz się przepisem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Wy tam "fajnie" się bawicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi Basiu apetytu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Racuchy wyglądają przepysznie, ja myślałam, że Ty sobie na tych spotkaniach odpoczywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ryżowe racuchy - takich nie znam, muszą być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zjadłoby się taką zupę :)

    OdpowiedzUsuń