poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Foto zabawa

Witajcie Dziś kolejne zdjęciana kolejne literki
ł    jedzenia nie miałam .pomysł był ale zdjęcia nie udało mi się  zrobić a łososia to myślałam jako zwierzę anie jedzenie
2 łodzik  myślałam o łabędziu ale dużo osób by to miało no i kicha bo Lidzia miała Ale wybrałam coś co wiedziałam ze nikt nie będzie miał  Mam tego zwierzątka  muszle i jak  byliśmy w akwarium gdyńskim to przeczytałam ze go mają i zrobiłam mu zdjęcie http://basiapawlak.blogspot.com/2017/01/poniedziaki-z-muszlami-odziki-nautilus.html
3łyżka
4 ławka ooo   bonus był bo Lidzia też miała \





M

1Maliny mniam
2 mysz zdjęcie zrobione w muzeum przyrody
3 muszle  Co ja innego mogla bym pokazać na M ha ha
4Motocykl   ja tylko raz jako  male dziecko jechałam,  siedząc miedzy dorosłymi
dwa razy  to tylko siedziałam na motocyklu do zdjęcia  moi siostrzeńcy maja bzika na puncie motocykli  siostrzenica też





 

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, a na motorze wyglądasz extra :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ostatnie zdjęcie Basiu - rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia Basiu.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, świetne zdjęcia, a najfajniejsze ostatnie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu bardzo fajnie zdjęcia, już czekam na kolejne, A zdjęcia na motorze super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Wspaniałe zdjęcia,Nieraz się coś wymyśli i się cieszysz że chyba nikt nie będzie miał , A efekt jest całkiem inny. Na motorze pięknie się prezentujesz - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń