piątek, 31 sierpnia 2018

O sąsiadach

Witajcie.Sąsiedzi są różni jedni mili inni mniej . Dzisiaj o miłych sąsiadach . Jechałyśmy do naszego domeczku i miałyśmy spore torby . Jechałyśmy samochodem wiec mama wykorzystała i wzięła więcej rzeczy  .Ja już  z częścią toreb poszłam do samochodu i chce iść po następne a tu sąsiadka daje nam masze torby i mówi mama poszła po następne .Sąsiadka już tu nie mieszka odwiedza tylko swoja mama szla z góry i zobaczyła jak mama idzie z torbami i   zapytała czy pomóc.  Mama z chęcią pomoc przyjęła i powiedziała gdzie stoi samochód .Tak wiec są jeszcze mili uczyni ludzie  . Ale to nic  jest taki sąsiad  młody miły. Jak razem do klatki wchodzimy a my mamy zakupy to zawsze nam niesie . Ostatnio to było tak  ze mama sama była w sklepie bo najpierw szła u fryzjera . W sklepie już przy kasie sąsiad pyta czy będzie potrzebna pomoc .  Zaczekał aż mama zapłaci, wsadzi zakupy i od sklepu  przyniósł
. Mama szla wolniej wiec był szybciej zadzwonił otworzyłam a tu oo sąsiad z zakupami mówi mama zaraz przyjdzie.Takiego miłego sąsiada  mamy .
moja klatka

9 komentarzy:

  1. Basiu to super , że tacy uczynni ludzie wokół Was mieszkają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dawniej, gdy mieszkałam w bloku, miałam samych miłych sąsiadów:)
    Znaliśmy się, zżyliśmy ze sobą i zawsze nieśliśmy pomoc w potrzebie. Potem, jeden się wyprowadził, inny oddał mieszkanie dzieciom, jeszcze inny zamieniał na większe... sąsiedzi zaczęli się zmieniać i zmieniać zaczęły się stosunki sąsiedzkie. Dalej miłe, ale na zasadzie - dzień dobry, ładna pogoda dzisiaj czy leje okropnie.
    Obecnie do najbliższych sąsiadów mam 200 metrów. Czy to dobrze? Są plusy i minusy takiego sąsiedztwa.
    Ależ się rozpisałam:) A miałam tylko pochwalić Twoich sąsiadów Basiu!
    Uściski:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Basiu, że jeszcze są dobrzy ludzie pośród nas. Powoli dobroć zanika przez znieczulicę. Aż się boję jak będzie wyglądał świat jak dorosną dzisiejsze dzieci. serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło, że są jeszcze tacy mili ludzie. Kiedyś jakoś wszyscy sąsiedzi milej ze sobą żyli, teraz to niektórzy nawet dzień dobry nie odpowiedzą, jak te czasy się zmieniły... Ja ostatnio szłam ze sklepu i już z daleka widziałam sąsiada, któremu upadła jedna z kul i nijak nie mógł jej podnieść. Zanim do niego doszłam sporo ludzi go mijało i nikt nie pomógł, dopiero ja mu tą kule podałam i jeszcze pomogłam nieść jego torbę. A co potem jeszcze usłyszałam jak inny sąsiad do niego powiedział? Ona jest obca, ty z nią nie rozmawiaj" A nadmienię że mieszkam tu już 9 rok i każdemu się kłaniam i mówie dzień dobry, więc chyba mnie znają?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tacy sąsiedzi to skarb.:) Pozdrawiam Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu! Wspaniale mieć takich sąsiadów, Ja kiedyś też miałam bardzo
    Fajnych sąsiadów, Niestety zostałam z tej paczki już tylko sama, Dzisiejsi sąsiedzi to całkowite przeciwieństwo - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze mieć fajnych sąsiadów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni sąsiedzi to skarb, ale są jeszcze dobrzy ludzie na świecie i fajnie, że czasem i my na nich trafiamy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sąsiad to skarb. U mnie w klatce mieszkają sami starsi ludzie, blok bez windy, często mi pilnują maluchów a ja im w tym czasie pakunki wnoszę bo mam dużo mniej lat niż oni.

    OdpowiedzUsuń