czwartek, 23 sierpnia 2018

Wycieczka

Witajcie . W  w sobotę i niedziele byłam na  wycieczka z moim klubem TPG .Zwiedzaliśmy nasz region. Wiecie  swego nie znacie  cudze chwalicie . No nie zupełnie po prostu stwierdziliśmy że nie chcemy marnować czas na dojazdy  a mieć go więcej na zwiedzanie .Byliśmy w Świętej lipce Oj byłam tam ponad 20 lat temu .O każdym miejscu będzie  osobny post z duuużą ilością zdjęć wiec się nastawcie na oglądanie .Potem zwiedziliśmy zamek w Reszlu tam skazano i spalono ostatnią czarownice .pierwszego dnia byliśmy jeszcze  w Muzeum  sprzętu  wojskowego w Mrągowie . Mrągowo to moje rodzinne  miasto. Tu się urodziłam ale mieszkałam tylko 7 lat. Ostatni raz byłam tam chyba z 8 laty temu . Nocowaliśmy w Nowym Zyzdroju w hotelu kanu clubhttp://www.kanuclub.pl/ nad jeziorem . Kolacja   grilowa  była  nad  jeziorem  przy zachodzie słońca  super .Ja  z kilkoma osobami spalam w domku fińskim a reszta w hotelu . Niedziela była już mniej intensywna . Z Ruciane  Nida popłyneliśmy stateczkiem  do Mikołajek . Ostaniom punktem był Zamek w Rynie .Tak miło spędziłam weekend .Zrobiłam ponad 400 zdjęć