piątek, 17 sierpnia 2018

Karteczka

Witajcie . Oto karteczka jaka zrobiłam na  szybko .Robię kartki na  zabawę u Ani ale popełniłam błąd . Wszystkie  kartki maja napis w dniu urodzin. No tak a tu na imieniny potrzebowałam   . A latem  wiadomo czasu mam mniej bo więcej siedzę w domeczku nad jeziorkiem . Dlatego przyznaje się ze karteczka zrobiona na szybko . Teraz już będę robić kartki z neutralnym napisem . W tym tygodniu  nie byłyśmy w naszym domeczku to trochę kartek udało mi się zrobić .Miedzy karteczkami  były tez miłe wizyty . Była znajoma i miło sobie pogadałyśmy . Na drugi dzień wpadła siostrzenica . Mamie pokazała coś tam w jej telefonie . Bo mama cały czas uczy się nowego telefonu. A mi naprawiła telefon  . Ciesze się bo już myślałam że muszę nowy  kupić a ja porostu zatkałam mikrofon .Mama była u lekarza wzięła skierowania na zabiegi i
wiecie na kiedy  jest zapisana na masaż . Na Kwiecień 2021 tak tak ja się nie  pomyliłam . No nieźle co trzeba dożyć do tego roku . A ja jutro jadę na dwudniową wycieczkę z moim klubem TPG . Potem  was zasypie postami i zdjęciami z niej 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka Basiu.:) Udanego wyjazdu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiona może na szybko, ale jest bardzo ładna i jeszcze raz Ci Basiu za nią bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorki bardzo radosne, motylki śliczne.
    Na szybko, a wyszła tak cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, śliczna wesoła karteczka. Udanej wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Karteczka jest piękna, Miłej wycieczki Ci Życzę - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie ta karteczka jest fantastyczna. Mamie życzę cierpliwości w oczekiwaniu na zabiegi(wiem coś o tym), a Tobie Kochana udanej wycieczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna "szybka" karteczka :) Pozdrawiam i życzę zdrówka, aby się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń