wtorek, 2 października 2018

Karteczki

Witajcie  W zabawie u Ani pokazałam karteczki z szydełkowym kwiatkiem .Taki kwiatki dostałam od was . Kiedyś już z takim kwiatkiem kartkę zrobiłam ale jej nie pokazałam Biała baza paski wzorzystych papierów i szydełkowy kwiatek . Całkiem z niej jestem zadowolona . Kolejna kartka  zrobiona na szybko bo brakowało mi kartek na spotkanie klubowe. Przykleiłam mój stary obrazek malowany akwarelkami i dwa dziurkaczowe kwiatki . Taka prosta wyszła i nie  jestem z niej zadowolona Wiadomo jak to na szybko robiona


10 komentarzy:

  1. Pierwsza kartka rzeczywiscie sliczna wyszla :)
    druga... hmmm… taka sobie, ale ze musowo i na szybko, to moze byc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kartka cudna, a druga - najważniejsze, że robiona z serca. Pozdrawiam Basieńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szydełko zawsze docenię, bo samam marna w tej dziedzinie, Kartki są super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki, obie są piękne bo robione z sercem i od serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się druga bardzo, bardzo podoba! Wszystko kwestia gustu. Masz Basiu talent.

    OdpowiedzUsuń
  6. what a beautiful card..

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu! A mnie podobają się obie karteczki, są inne ale każda ma w sobie to coś - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, obie kartki są prześliczne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest śliczna, a druga ma śliczny obrazek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie kartki ładne , ale ta pierwsza jest super ładna :)

    OdpowiedzUsuń