sobota, 6 października 2018

Wisiorki z zimnej porcelany

Witajcie . Jak wspominałam zakochałam się w zimnej porcelanie . Oto wisiorki z zimnej porcelany Kilka już widziałyście bo w pierwszym poście o zimnej porcelanie pokazałam. Teraz troszkę doszło. Na pierwszym zdjęciu są wisiorki które sama lepiłam. Na samym dole niebieskie z białymi kropkami lepiłam jako pierwsze . takie niewydarzone są kolejne to takie prostokąty i kola z prostymi wzorami .Na drugim zdjęciu to wisiorki wycinane foremkami do ciasta .Rybki to to takie male foremki dla dzieci siostra miała i mi oddala .Te środkowe trzy to taki śmieszny kształt bardzo starej foremki z domu . Kolejne  to   serduszka to  niedawno kupiłam jak lepiliśmy w klubie serduszka z gliny .No i jeden motylek . Tak wyglądają moje pierwsze wisiorki z zimnej porcelany


9 komentarzy:

  1. Brawo Basiu, coraz więcej się u Ciebie dzieje.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu! Ciekawe i oryginalne wisiorki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci one Basiu wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne. Rybki wyglądają doskonale. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz lepiej sobie radzisz z tą porcelaną :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, prześliczne wisiorki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wisiorki Basiu - bardzo podobają mi się te serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, jakie zmiany na blogu i nowa pasja - pięknie :-) Cieszę się, że mogłam Ci sprawić przyjemność moją kartką :-)

    OdpowiedzUsuń