sobota, 27 października 2018

Karty i notes Harry Potter

Witajcie . Pokazując kolekcje kopert pokazałam kopertę z Harrym Potterem . Książki czytałam filmy oglądałam ale bzika na jego punkcie nie miałam . Za to  mój siostrzeniec tak . Miał troszkę rzeczy z Harrym . Jak wyrósł to ja je dostałam notes i karty . Karty są fajne . Zobaczcie jakie mają ilustrcje
A to kilka ciekawostek
  Nazwa więzienia czarodziejów – Azkaban – to miks słów „Alcatraz” (to położone na wyspie więzienie o zaostrzonym rygorze) oraz „Abaddon”, oznaczającego po hebrajsku „głębie piekieł”.

Rowling podzieliła się swoim charakterem z Hermioną, datą urodzin z Harrym (31.07), a z Ronem – lękiem przed pająkami.http://alicjamakota.pl/ciekawostki-harry-potter/














http://www.dobresobie.pl/rozrywka/179/ciekawostki-i-magiczne-fakty-na-temat-harry-ego-pottera 

12 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam że takie karty są, te okrągłe są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Harrego, ale takich kart nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Był czas, że i mnie wciągnął niesamowicie świat Harrego Pottera:)
    Czytałam i oglądałam z wypiekami na twarzy. Nawet gra komputerowa mnie wtedy wciągnęła:))) Całe szczęście, że towarzyszył mi wtedy synek, więc nie dziwiono się tak bardzo;P
    Karcianki nie znałam. Szkoda.
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swego czasu czytałam Harrego, mam nawet szachy "magiczne" i różdżkę, ale takich kart nie widziałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu! Nie mam pojęcia o niczym co łączy się z Harrym Potterem bo nie był to mój bohater - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze nigdy nie czytałam Harrego. Ale karty bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu świetne są te karty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kolekcja dla miłośników Harrego.
    Buziaczki, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sie na Harrrego nie zalapalam, bo w tym czasie moja corka byla juz dorosla i nie bylo tych ksiazek w domu :)) A teraz jakos mi sie nie chce, mam jeszcze tyle innych ksiazek do przeczytania :)
    A karty sa calkiem, caliem, tylko w karty tez nie gram :)))
    Pozdrawiam Jesiennie, slonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te okrągłe karty, musi się nimi ciekawie grać :) Podejrzewam, że jestem dwa razy starsza od statystycznego czytelnika Harry'ego Pottera, ale ostatnia zaczęłam lekturę ;) Już kilka tomów za mnie i muszę przyznać, że bardzo miło i przyjemnie się to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak był największy popyt na rzeczy związane ze światem z książki to miałem różne tego typu rzeczy. A najfajniejsze były takie fasolki słodkie o niemal wszystkich smakach. :) Takich kart jeszcze nie widziałem. Ale to pewnie przez fakt, że moje zainteresowanie Harrym Potterem jakoś zmalało przez lata.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu!
    Karteczki prześliczne.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń