niedziela, 21 października 2018

Kartka dla niewidomego

Witajcie  Oto karteczka  jaką dałam teraz na spotkaniu klubowym . Dla niewidomego pana taka kółko i krzyżyk a właściwe słonik . Paseczki to rureczki z papierowej wikliny . Kuleczki to resztki zimnej porcelany Słoniki to z formy robione kiedyś niby z proszku gipsowego .A do mnie  Karteczki  już kilka dziennie przychodzą . Czasami jestem detektywem bo jest podpisane tylko imieniem a żadnych namiarów na bloga Kombinuje szukam  jaka miejscowość ale tez nic mi to nie daje .Tak wiec  nie wiem od kogo  może się kiedyś ujawnią

5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa karteczka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko, piękna i niezwykła karteczka.
    Ja wysyłam jutro i się skrzętnie podpiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu! Wspaniała karteczka - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna karteczka Basiu. Myślę, że znajomy będzie zadowolony, że może ją wyczuć swoimi palcami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    Gclub168

    OdpowiedzUsuń