czwartek, 21 marca 2019

21 marca Międzynarodowy Dzień Lasów

Międzynarodowy Dzień Lasów (ang. International Day of Forests)[3]święto obchodzone 21 marca, ustanowione przez Zgromadzenie Ogólne ONZ[1][2] 28 listopada 2012 roku (rezolucja A/C.2/67/L.4)[4].
Obchody tego dnia mają na celu podnoszenie świadomości ludzkości na temat znaczenia lasów dla człowieka[2].
Organizacja Narodów Zjednoczonych do spraw Wyżywienia i Rolnictwa (FAO) zachęca kraje całego świata do propagowania idei i działalności związanej z lasami (sadzenie drzew, sprzątanie lasów)[2].
Witajcie wiecie że ja lubię chodzić spacerować po lesie  .więc to święto jest mi bliskie Pisze o rożnych świętach normalnych ciekawych a  nawet bardzo dziwnych bo sama jestem ciekawa jakie to różne są święta


6 komentarzy:

  1. Basieńko, uwielbiam spacerować po lesie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne świeto, ja też kocham spacery po lesie.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, dobrze wiedzieć. Dziękuję za kolejną ciekawostkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham spacery po lesie jednak muszę je ograniczać z powodu kleszczy.
    Te stworzenia mnie uwielbiają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że to święto wiosny :) Ale las też bardzo lubię :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń