piątek, 22 marca 2019

Nad brzegiem Wisły



Zachęcona przez organizatorkę postanowiłam pobawić się w cykliczne wyzwanie. .  Oj temat mi przypadł do gustu bo mam sentyment do Wisły. Często odwiedzałam syrenkę nad jej brzegiem w warszawie bo w Warszawie chodziłam do szkoły podstawowej tak wiec zrobiłam karteczkę z syrenką. Jest nie dokładnie pokolorowana bo taki był mój zamysł .Syrenka jest błyszcząca i papier błyszczący to chciałam by więcej było białego http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html
Jednak troszkę poprawiłam buzie i ciało bo zapaćkane a nie pokolorowane było .
Może teraz ciut lepiej jest

9 komentarzy:

  1. Bardzo interesując wyzwanie.
    Basiu, Syrenka urocza.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka z Syrenką. Pozdrowienia przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie CI wyszło Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu kartka świetna!! Super syrenka i śliczny ten błyszczący papier :)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, piękna kartka, syrenka wygląda uroczo.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna syrenka wyszła :) Fajne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna syrenka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka i urocza syrenka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urocza ta syrenka! Ten efekt konturów rewelacyjny! Dziękuję ślicznie za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń